سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سامانه وکیل آنلاین چیه؟

توی این اوضاع بیماری اکثر ما خبر داریم که در طول روز چه اتفاقاتی میفته و بخاطر این بیماری خیلی از کسب و کارها تعطیل شدند.توی این کسب و کار ها,وکلا هم جز همین کسب و کار ها هستند که به دلیل بیماری مراجعه کننده به آن ها کم شده است.

و اما راه حل چیه؟

سامانه کال می برای وکلا خدمات آنلاین یا سامانه وکیل آنلاین فراهم کرده است تا با استفاده از این سامانه وکلا بتوانند بدون مراجعه کننده به آن ها مشاوره یا خدمات حقوقی ارایه دهند.

سامانه وکیل آنلاین چیه؟

سامانه مشاوره تلفنی وکیل تلفنی یا وکیل آنلاین ، سامانه ­ای است که تماس فرد و وکیل را بهم وصل می­کند بدون اینکه دو طرف شماره تماس یکدیگر را داشته باشند، تماس کاملا امن است. به دلیل فراگیر شدن سامانه­ های مشاوره تلفنی، وکلا نیز در صدد هستند که مراجعین خود را علاوه بر مشاوره حضوری به صورت تلفنی هم مشاوره بدهند.

چطوری میتونم این سامانه رو تهیه کنم؟

به سادگی.

بله شما می توانید به سادگی یک سامانه مشاوره وکیل تلفنی یا وکیل آنلاین داشته باشید. کافیست در سامانه کال می ثبت نام و مشاوران خود را در سامانه ما ثبت کنید و مدارک مرتبط با حرفه و کسب و کار خود را ارائه کنید تا بتوانیم برای شما درگاه اختصاصی واریز وجه در نظر بگیریم. برای شما یک صفحه مشاوره شامل اطلاعات حرفه ای شما و تصویر مناسب کسب و کار شما ایجاد می شود. ساعات وکالت شما به طور مشخص و برای رزرو وقت آزاد می شود و شما می توانید شروع به مشاوره تلفنی نمایید. از طرف دیگر مخاطبین شما میتوانند براساس وقت آزادی که شما دارید درخواست مشاوره بدهند. تماس به صورت امن و در همان وقت مشخص شده بین شما و مخاطب به صورت خودکار برقرار می شود.

مزایای سامانه مشاوره تلفنی وکیل تلفنی یا وکیل آنلاین چیست؟

عدم نیاز به اجاره یا خرید دفتر وکالت برای مشاوره

افزایش تعداد متقاضیان به دلیل فراگیرتر بودن خدمات در جامعه

مشاوره بدون نیاز به حضور فیزیکی

کاهش شلوغی دفتر وکالت

 

https://callmee.org/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86